چهارشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۸۸

چهارشنبه 7 بهمن 1388

هوررراااااا...امتحانام تموم نشد!!!...
امتحان امروزمون برگزار نشد، دستمون موند تو پوست گردو!!!:دی...
روزهایی که زیاد با بچه ها صحبت میکنیم، کلی موضوع از حرفامون میاد تو ذهنم که بنویسم ولی بعدش اینقدر اتفاقات دیگه میافته که یادم میره چی بود حرفامون!!!...این چند روز هم که انتخاب واحد هست آدم همینجوری سر و تهش قاطی میشه، دیگه چه برسه به اینکه امتحان نداده، ترم بعد هم شروع بشه...ببین چه بلبشویی میشه...
این روزها مهمان هم داریم تو خونه و همه ی اینها دست به دست هم میده که من بهانه داشته باشم تنبلی کنم و ننویسم!!!...


پ.ن.:
امروز رسیدم خونه نشستم یه چیزی نوشتم واسه ی اینجا ولی آخرین پاراگرافو که نوشتم تصمیم گرفتم فعلا پابلیش نکنم...شاید بعدا اون رو هم منتشر کنم!!!...(نمیخوام ویرایشش کنم، چون احساسم بود، باید ببینم میشه همشو گذاشت یا نه!!!...)

حافظا خلد برین خانه موروث من است//اندرین منزل ویرانه نشیمن چه کنم!!!...

۶ نظر:

  1. khate nabashyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    belakhare tamoom shod ishala ke hamashoo toop pass mikoni
    take care

    پاسخحذف
  2. به به، واقعا خوشم میاد که میخونی و نظر میدی!!!O: :دی...

    پاسخحذف
  3. vay be halet age dir be dir up konia!
    montazeram!!
    mesle inke shanbe bayad emtahano bedin?are?

    farAz

    پاسخحذف
  4. نه هنوز خبری نیست از زمان امتحان...ولی شما شنبه امتحان داری، بشین درستو بخون!!!:دی؛)...

    پاسخحذف
  5. nakheeeeir un hooraeee ke to neveshty fekr kardam tamum shodeo fontetam ke farsie noghtasho nadidam mano begu khastam ebraze khoshhaly konam aslanaaa haghete ishala haminjury belatakhlif bemuni nadooni keye emtehanet:-))))))))))))))))))

    پاسخحذف
  6. مگه چی گفتم؟؟؟!!!...خب نخونده بودی دیگه!!!:دی...

    پاسخحذف