شنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۸۸

شنبه 10 بهمن 1388

نمیدونم چقدر به قانون جذب اعتقاد دارین ولی خب امروز من که ایمانم بیشتر شد!!!...دیشب اینجا نوشتم خدا بخیر کنه (جمله آخر) و امروز چشتون روز بد نبینه...بلا بود که نازل شد!!!دی...
انتخاب واحد که قربونش برم مزخرف، با تربیت 2 تونستم 12 تا بردارم!!!...بعد یکی از بچه ها ناراحت شد از دست ه. و من...بعد شب م.ر. زنگ زد که اونم باز ناراحت شده بود ولی خدا رو شکر اون یکی ربطی به من نداشت!!!...
بعد زبان تخصصی نمره داد، افتضاح!!!...تحلیل2 هم میخواست نمره بده که شانس آوردم گذاشت دوشنبه!!!:دی...پروژمون رو هم که نگرفت...
خلاصه روزی بود واسه خودش؛ جزء معدود روزهایی که حس کردم روز من نیست!!!...باید میرفتم میشستم تو خونه...
ولی خب فردا یه روز خوبه...

پ.ن.:
چون خیلی روز بدی بود، رسیدم خونه گرفتم خوابیدم و هیچ کاری انجام ندادم...فردا میرم پروژه انجام بدم و واحدامو درست کنم، چون روزهای خوبی از این به بعد خواهیم داشت!!!؛)...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر