شنبه، دی ۲۶، ۱۳۸۸

شنبه 26 دی 1388

بعضی از این سایتهای شبکه اجتماعی همون بهتر که فیلتر باشن!!!...آخه چی بود این سایت بادو!!!...اول از همه که هیچ جای برای کامنت گذاشتن نداره بجز زیر عکس افراد!!!...بعد بخوای دنبال دوستات هم بگردی که سرچ نداره، خودش یا با آیدی یاهو ت میگرده افراد رو پیدا میکنه یا فقط با سن و جنسیت!!!O:...اسمشم گذاشته سوشیال نتورک!!!... آخه این چه شبکه ایه که فقط زیر عکس افراد نظر هست اونم یک سری از جوانان برومند زیر عکس یه سری دیگه از جوانان چنین جملاتی مینویسن: نایس، چه خانوم خوشگلی، افتخار آشنایی میدید؟، این لباس بهت میاد و از اینجور حرفا!!!...حالا اینکه من خودم چرا اونجا عضو هستم و اینا رو از کجا میدونم بر میگرده به اینکه یک سری از دوستان موجه بنده که در این سایت عضو بودن، احتمالا ایمیلشون رو وارد کردن و از روی کانتکت های اونها، دعوتنامه ها بود که میومد!!!:دی...من هم عضو شدم و چند روز پیش در فیس بوک دنبال یکی از دوستان قدیمی بودم که دیدم کنار عکسش نوار سایت بادو خورده، از اونجایی هم که فیس بوک فیلتر هست و احتمال میدادم که دوستم نیاد به صفحه اش در نتیجه رفتم ببینم تو بادو میشه پیداش کرد که دیدم این سایت هم فیلتر شده و وقتی بالاخره وارد سایت شدم به موارد بالا برخوردم!!!:دی...

راستی شنیدم توزیع فیلترشکن غیرقانونیه!!!؟؟؟...جدی نمیدونستم!!!...


پ.ن.:
امروز صبح امتحان تحلیل سازه 2 دادم، نمیدونم امیر چطوری 18.5 شد ترم قبل!!!:دی...تاریخ اسلام هم بعد از ظهر داشتم که میخواستم بعد امتحان تحلیل بخونم که امتحان طولانی شد و نرسیدم، رفتم دنبال آ. که با هم بریم دانشکده علوم، تو راه نکات مهم 5 فصلی که خونده بود رو برام گفت...خدا خیرش بده (کنکورشو خوب بده) با همون اطلاعات زدم تستها رو!!!...
فردا صبح هم راهسازی دارم:((...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر