جمعه، دی ۲۵، ۱۳۸۸

جمعه 25 دی 1388

امروز صبح که اومدم پای کامپیوتر دیدم یکی از اعضای همایش بچه های زمین، سلام کامنتی گذاشته روی پستی که مربوط به اون همایش بود، خوشبختانه چون آدرس داشت، نوشتش، رفتم به بلاگش و از اونجا یکبار دیگه به گوگل رفتم که جستجو کنم، این دفعه نتیجه ها زیاد بود، یکی از بلاگهایی که رفتم به مناسبت دهمین سالگرد شروع همایش متنی نوشته بود که خیلی جالب بود...متوجه شدم که از اون بچه ها هستن تعداد زیادی که الان همچنان فعالیت های فرهنگی میکنن و با هم در ارتباطند و خوشحال شدم که همونطوری که فکر میکردم اون همایش برای بقیه هم مفید بوده و فراموشش نکردن!!!...یادش بخیر!!!...

بقیه روز رو هم درس خوندم!!!O:...


پ.ن.:
لیست 200 مورد از بهترین و بدترین شغل های جهان در سال 2010 با میزان در آمدشان را در اینجا ببینید...مهندسی شهرسازی (عمران) رتبه ی 33 را داراست!!!:دی...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر