شنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۸

شنبه 19 دی 1388

آخه چی کار کنم!!!؟؟؟... روزهایی که تصمیم میگیرم بنویسم دوران امتحانات ِ و من زیاد از خونه بیرون نمیرم، تو خونه هم که اتفاق خاصی نمیفته!!!:-؟...حالا فقط واسه اینکه نوشته باشم:
امروز تا از خواب پا شدم از بچه هایی که امتحان داشتن خبر گرفتم که امتحان ندادن و البته یه عده ای معلوم الحال رفتن سر جلسه...میخواستم برم تا دانشکده که دیدم سازمان محترم برق جلوی در خونه رو بصورت عرضی(؟) حفاری کرده و نمیشه ماشین برد بیرون، از اونجاییکه کار مهمی نداشتم و همینطور از اون جای دیگه(!) نرفتم و به گرفتن اخبار بسنده کردم!!!...خلاصه من که دیدم امتحانات عقب افتاده یاد ضرب المثلی افتادم که بابام در این مواقع به کار میبره که : (دور از جون) "خر لنگ منتظر هش است!"...و طبیعتا کمتر درس خوندم!!!:دی...
البته ساعت 9 شب بود حدودا که فهمیدم قرار شده فقط امتحانات این هفته (بدلیل کم بودن فرجه) دوباره تکرار بشه، یعنی عملا به من که امتحاناتم بیشترش هفته ی بعده ربطی نداره!!!...پس، از فردا به طور جدی درس شروع میشه!!!؟؟؟...

پ.ن.:
سایت زنگوله یه مطلب جالبی در اینجا داره که بد نیست ببینید!!!...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر