دوشنبه، دی ۲۱، ۱۳۸۸

دوشنبه 21 دی 1388

امروز رفتم از صبح دانشگاه با ه. زبان تخصصی خوندیم و بعد هم امتحان دادیم،چه امتحانی 3 سوت همشو نوشتیم!!!:0...

یه ایمیلی برام اومده راجع به خانم مونا زارعی که چند روز پیش در یکی از بلاگهای اسپشیال به نام من و ام اس در این پست مطلبی رو خوندم که البته نوشته بود باید درخواست بدید از آمریکا برای شما آزمایش رو پست کنن!!!...داشتم فکر میکردم که چرا تو ایران نمیشه به این هموطن کمک کرد که دیروز ایمیل مذکور به دستم رسید و دیدم که خدا رو شکر دوستان در ایران هم دست بکار شدن!!!...
این هم لینک اطلاعات بیشتر برای کمکی کوچک و آسان به یک هموطن!!!...

البته مثل اینکه مادر و پدر مونا هم برای گرفتن ویزای آمریکا و رفتن به پیش دخترشون دچار مشکل شدن که میتونید با مراجعه به این سایت نامه ای رو برای درخواست ویزا برای آنها امضا کنید!!!...


پ.ن.:
فردا میرم سر کار تا شنبه که امتحان بعدیه!!!...
لینک هایی که در متن بالا هست رو اگه وقت داشتید نگاه بندازید سایت های خوبی هستند!!!...

۳ نظر:

  1. سلام
    اول شدم :دی
    خوبی
    از دانشگاه اومدم
    منتظر یه ایمیل از مدیر گروهمون بودم واسه همین اومدم نت
    مثل جنازم
    نظرت باعث شد یکم انرژی برگرده به این تن خسته
    من چچند بار اومدم اما نمی شد برات نظر گذاشت تو مسنجر بهت گفتم که نمیشه اما جواب ندادی
    چه خوب که هنوز من رو یادت هست
    امیدوارم این بار دیگه اومدنت همیشگی باشه
    نه این که دوباره اینجا رو ببندی تا گرد و خاک بخوره! :دی

    پاسخحذف
  2. تو در فیس بوک
    این یعنی این که فیـــــــــ.لتر شکن داری
    خب بیا توییتر خیلی بهتره!
    .
    .
    .
    http://twitter.com

    پاسخحذف
  3. مرسی که اومدی!!!:)...
    اول!!!...یادش بخیر!!!...
    آره فیــلترشکن دارم، چشم در اولین فرصت میام...

    پاسخحذف