دوشنبه، دی ۲۸، ۱۳۸۸

دوشنبه 28 دی 1388

میگم چقدر سخته برگزاری همایش و سمپوزیوم و این حرفا(فرقش رو اینجا نوشتم)!!!...من که امروز یک روز مونده به افتتاحیه سمپوزیوم محیط زیست رفتم تو دبیرخانه ی سمپوزیم، پیر شدم، چه برسه به بقیه!!!:دی...من داشتم رد میشدم به خدا!!!...یهو خفت منو گرفتن که بیا کمک (همون مسئول مذکور!) و بعد از ظهر بیا جلسه هماهمنگی و بعد هم الکی الکی کارت صادر کردن واسم!!!...خلاصه شدم جز مسئولین برگزاری دومین سمپوزیم بین المللی مهندسی محیط زیست!!!...چهارشنبه امتحان دارم و فردا باید برم دانشکده مکانیک برای مراسم!!!...خدا بخیر کنه...
ولی کلاً جالبه، دوستان جدید که همه هم در حال گذروندن دوره ی کارشناسی ارشد هستن، کارهای اجرایی و...شاید چند روز دیگه که وقت کردم، بنویسم، الان برم همچنان بتن بخونم!!!...

پ.ن.:
یه خبر بد هم گرفتم، اون هم حکم اخراج یکی از دوستانم از دانشگاهش بود!!!...امان از دست این زمونه!!!...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر