پنجشنبه، دی ۲۴، ۱۳۸۸

چهارشنبه 23 دی 1388

امروز امتحان سازه های فولاد (بین بچه های عمران به اختصار فولاد گقته میشه*) داشتم که بخاطر کمبود فرجه ها موکول شد به 2 هفته دیگه!!!... البته دیروز استاد رو دیده بودم و طی صحبتی که داشتیم ایشون تصمیم گرفتن که سوال اضافی طرح نکنند برای امروز در نتیجه من هم صبح به این بچه های ورودی 86 که داشتن بحث میکردن که امتحان بدن یا نه گفتم سوالی نیست که بخواهید تصمیم گیری کنید و اونها هم خوشحال شدن که دیگه دو دستگی ایجاد نمیشه!!!...البته ناگفته نماند که اگه کسی میخواست امتحان بده مهندس زندی فی المجلس سوال طرح میکردن!!!:دی...

ظهر با ز. و ه. و یکی دیگه از دوستان رفتیم ناهار...از مزایای نوشتن بگم که اطبا می فرمایند اگه میخوای سلامت بمونی روی کاغذ کارهای روزانت رو بنویس مرحله به مرحله!!!P:...

بعد از ظهر رفتم از ن. کارت بنزین گرفتم که بنزین بزنم، بعد میخواستم برم دنبال آ. که موندم تو ترافیک!!!...از دست این ز. که هی چایی میده ما بخوریم!!!...نمیدونید چه حالی داره 3 ساعت موندن تو ترافیک تحت فشار!!!...خدا خیر بده خدا رو که در خونش هنوز به روی مردم بازه!!!:دی...بعد میدون تجریش، تو خیابون سعد آباد ماشین رو ول کردم وسط خیابون و سپردم به آ. و دویدم تو مسجد!!!:دی...خدا رو شکر بخیر گذشت!!!...
شب رفتم خونه ال. اینا که بقیه دوستان هم قرار بود جمع بشن، همه که اومدن موضوع رو تعریف کردم، م. گفت من هی میگم از این همراهها استفاده کنید هی گوش نمیدید!!!...روم به دیوار عکس این اختراع جدید در اینجا هست!!!...فکر کنم همین روزا یکی سفارش بدم!!!...


پ.ن.:
* دیشب فهمیدم دوستانی این بلاگ رو میخونن، توضیحات اضافه برای اونهاست!!!:دی...

مثل اینکه نظر دادن در پستهای اینجا مشکل داره!!!:-؟...البته فکر کنم برای کاربرانی که با اکانت جیمیلشون وارد سایت بشن، مشکلی پیش نیاد!!!...

دیشب خونه ی ال. موندم،برای همین امروز صبح پست چهارشنبه رو نوشتم!!!...

شنبه و یکشنبه 3 تا امتحان دارم، برام دعا کنین!!!:)...

۵ نظر:

  1. پس از ورود به قسمت کامنت، در قسمت "نظر به عنوان" در فیلد "انتخاب نمایه" در صورتیکه در هیچکدام از 6 سرور اول اکانت (اشتراک) ندارید، میتوانید گزینه ی "نام/آدرس اینترنتی" یا "ناشناس" را انتخاب کرده، بعد نظر بگذارید!

    پاسخحذف
  2. ahaaaaaaaan hala shod!!!!!faghat axi royat nashod!!!!!

    پاسخحذف
  3. عکس که هست!!!...اگه نمیبینید روی کلمه عکس کلیک کنید !!!...نیست؟؟؟...

    پاسخحذف
  4. hala bia o khobi kon!! zemnan harvaght dar har goshei az in keshvare pahnavar dochare moshkel shodi zang bezan khodam sarian nazdiktarin makan ro bet moarefi mikonam ke to terafficam namoni!:D
    peynevesht: felmajles!!!!!!!!!!!!!!:)))))))))))))

    پاسخحذف
  5. :دی...فکر کنم قبلا هم بهم گفته بودی ولی در اون شرایط (!) آدم ذهنش کار نمیکنه که!!!P:...

    پاسخحذف