شنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۸

شنبه 17 بهمن 1388

امروز صبح که داشتم میرفتم دانشکده برای تحویل پروژه ی زبان بتن (!) مجری رادیو داشت جملات ادبی می خوند، یه جملش تو ذهنم موند: "مهربانی تنها چیزی است که در صورت تقسیم، تکثیر می شود" راستش من یاد زیست اول دبیرستان افتادم، الان یادم نیست ولی فکر می کنم ویروسها هم با تقسیم، تکثیر میشدند!!!:-؟...(اگه اشتباه میکنم بگید لطفا...) حالا نمیدونم مشکل از اون جمله ی قصار بود یا از من که به جای اینکه حس خوبی از شنیدن این جمله بهم دست بده، یاد بیماری و ویروس و این حرفا افتادم!!!:دی...


پ.ن.:
به شدت درگیر تموم کردن پروژه راهسازیم...
11 روز مونده!!!...
(1+ روز برای ف.!!!؛)...)

۴ نظر:

  1. مهندس خیلی خوشحال شدم که سر زدی من تازه دارم خواننده های پنهانم رو کشف می کنم ...نظر لطف داری والا من همچنینم خوب قلم نمی زنم...بازم سر بزن راستی از بلاگت خیلی خوشم اومد من کلا از یادداشت روزانه نوشتن خیلی خوشم میاد خودمم اینکارو می کنم اما رو کاغذ .می خونمت همچنان...شاد باشی

    پاسخحذف
  2. گزینه دو درست میباشد ;)

    پاسخحذف
  3. گزینه 2 درست می باشد
    ف.

    پاسخحذف
  4. مرسی ساسان جان...
    ز. تلافی میکنی؟؟؟...بدجنس...
    ف. جان تو که از حالا رفتی تو اون جبهه، به من میگی نفوذی؟؟؟!!!:دی؛)...

    پاسخحذف