یکشنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۸۸

یکشنبه 16 اسفند 1388

این چند وقته اینقدر الکی تو فکرم که اصلا حال نوشتن هم نداشتم...میرسم خونه میرم دراز میکشم فکر میکنم با خودم تا خوابم میبره!!!...
ولی امروز تصمیم گرفتم دوباره خودم بشم(مثل قبل از این دو-سه هفته)، امیدوارم بتونم...
الان هم از اونجاییکه بیکار بودم تو دانشکده، اومدم کتابخونه و بعد از چند روز اومدم اینترنت دیدم دوستان لطف کردن و سراغ گرفتن...سعی میکنم دوباره بنویسم، البته تا روبراه بشم طول میکشه و تعطیلات نوروز میاد و احتمالا از سال بعد شروع کنم دوباره روزانه بنویسم فعلا تا آخر سال همینجوری مینویسم!!!...اگه هم بتونم روزانه بنویسم که بهتر!!!:دی...

پ.ن.:
فردا روز زنه، مبارک باشه!!!:دی...

۳ نظر:

  1. waiting for your new posts during vacation!
    F.

    پاسخحذف
  2. Take it easy man! Dont think as much as it keeps you far from life!

    You can rely on me if you want,I always have time to my friends to talk about every thing,...
    just let ur self live the life with considering all the facts that exist around us!
    F.

    پاسخحذف
  3. i think you study toO much english!!!:D...anyway thanks man...n

    پاسخحذف